Увійти / Зареєструватись   
Забули пароль?
  
 

12.06.2019 Вітаємо з днем працівника фондового ринку!

10.06.2019 В Міністерстві юстиції зареєстроване рішення НКЦПФР від 09.04.2019 №210 "Про затвердження Змін до Вимог до положення про винагороду та звіту про винагороду членів наглядової ради та виконавчого органу акціонерного товариства"

04.06.2019 Компанії "Емкон" 10 років!

29.05.2019 До уваги підприємств, які складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності! НКЦПФР повідомляє про початок функціонування в Україні системи фінансової звітності у форматі XBRL

20.05.2019 Емкон оновлює програмне забезпечення "Емкон: Звіт"

Всі новини Підписатись

 
СПЕД - Заміна сертифікатів
Про СПЕДВстановленняЗаміна сертифікатівПодання інформаціїАЦСК "Україна"

Заміна сертифікатів в СПЕД та в СЕД НКЦПФР


Увага! Якщо в процесі встановлення, налаштування або використання СПЕД у Вас виникли труднощі або запитання, але Ви не можете додзвонитися до служби технічної підтримки, просимо направляти свої запитання електронною поштою на адресу sped@emcon.com.ua.


Якщо Ваш емітент цінних паперів змінив найменування, або був призначений новий керівник (або інша особа, яка підписує електронні документи в СПЕД), або сплинув термін чинності електронних цифрових підписів, необхідно отримати відповідні нові електронні цифрові підписи для їх використання для подання інформації у вигляді електронних документів до НКЦПФР, після чого зробити наступне.

Заміна сертифікатів в СЕД НКЦПФР

У випадку зміни електронного цифрового підпису особи, яка підписує електронні документи в СПЕД, та/або електронну цифрову печатку, повідомити нам про це, використовуючи форму на нашому веб-сайті, або електронною поштою на адресу sped@emcon.com.ua (в повідомленні зазначити код за ЄДРПОУ емітента та останній день для розкриття інформації, якщо на момент повідомлення є обов'язок щодо розкриття інформації).

Заміна електронних цифрових підписів вимагає заміни відкритих сертифікатів електронних цифрових підписів в СЕД НКЦПФР. Отже, у випадку отримання заявки, нами буде відправлено відповідний запит до НКЦПФР, про виконання якого ми повідомимо ініціатора заміни сертифікатів, після чого можливо буде подавати інформацію у вигляді електронних документів до НКЦПФР за допомогою СПЕД з новими електронними цифровими підписами.

При заміні сертифікатів, користувач та пароль доступу до FTP-серверу не змінюється!

Заміна сертифікатів в СПЕД

1. Перед заміною сертифікатів в СПЕД, рекомендуємо зробити резервну копію файла slewCompact.sdf в папці D:\Program Files\АВТОР\СПЕД\Серверне застосування.

2. Завантажити з відповідного відкритого каталогу нові сертифікати електронного цифрового підпису особи, яка підписуватиме інформацію в СПЕД, та печатки емітента та зберегти їх в папці c:\CrtStore. Причому, якщо для електронного цифрового підпису зазначається два сертифікати, потрібно завантажити обидва.

Адреси відкритих каталогів сертифікатів Акредитованих центрів сертифікації ключів:


3. Запустити Клиєнтське застосування з використанням старого електронного цифрового підпису особи, яка підписуватиме інформацію в СПЕД, або з використанням електронного підпису особи, яка підписуватиме інформацію в СПЕД, іншого емітента, доданого в СПЕД.

Якщо термін чинності ключа керівника закінчився, необхідно встановити системну дату на комп’ютері не менше ніж за 10 днів до кінця терміну дії старого електронного цифрового підпису керівника, а також запустити програму Користувач АЦСК ІДД ДФС та в меню Параметри виконати команду Перейти в режим в режим off-line (не взаємодіяти з ЦСК). Після входу в СПЕД, замінити системну дату на поточну.


4. Відкрити вікно Організації обрати потрібного емітента та обрати команду Редагування.

В вікні Організація: Редагування завантажити новий сертифікат електронної цифрової печатки та погодитися з заповненням даних з сертифікату.

Звертаємо увагу на те, що для відправлення інформації до НКЦПФР потрібні саме сертифікати цифрових підписів. Такі сертифікати, як правило, мають назву «ххххххххххххххх_1.cer» або «ххххххххххххх.cer». Файли «ххххххххххххххх_2.cer» або «хххххххххххххКЕР.cer» завантажувати в СПЕД не потрібно!

Перевірити сертифікат можна також відкривши його та переглянувши параметр Использование ключа на вкладці Состав (має бути зазначено Цифровая подпись, ...).

Змінити найменування емітента (якщо потрібно), вказати в полі Ідентифікатор код за ЄДРПОУ емітента. Більше нічого не змінювати! Не потрібно додавати сертифікат для шифрування!

Перейти до редагування користувача (співробітника).

Обрати новий сертифікат електронного цифрового підпису особи, яка підписуватиме інформацію в СПЕД, та погодитися з заповненням даних з сертифікату. Налаштування ролі не змінювати!

Прийняти всі зміни.

5. Перезапустити Клиєнтське застосування з використанням нового електронного цифрового підпису особи, яка підписуватиме інформацію в СПЕД.

© 2011-2019 ТОВ "Емкон". Всі права захищено. Розроблено ТОВ "Емкон".