Увійти / Зареєструватись   
Забули пароль?
  
 

14.12.2018 Міністерством фінансів України оприлюдено лист "Про оприлюдення фінансової звітності" від 35210-06-05/32299 від 07.12.2018

20.11.2018 Емкон запрошує Вас взяти участь у Майстер-класі "Підготовка та розкриття особливої інформації емітентами цінних паперів" (з урахуванням змін, внесених рішенням НКЦПФР від 19.04.2018 №243 "Про затвердження Змін до Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів"), який відбудеться в Києві 14 грудня 2018 року

12.11.2018 На офіційному сайті НКЦПФР оприлюднено проект рішення НКЦПФР «Про затвердження Змін до Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів»

09.11.2018 Емкон запрошує Вас взяти участь у майстер-класі «Підготовка, організація та проведення загальних зборів акціонерів», який відбудеться в Києві 07 грудня 2018 року

09.11.2018 Емкон запрошує Вас взяти участь у cемінарі «Практичні аспекти здійснення процедури обов’язкового продажу акцій акціонерами на вимогу власників домінуючого контрольного пакета акцій (squeeze-out)», який відбудеться в Києві 06 грудня 2018 року

Всі новини Підписатись



 
СПЕД - Як підключитись ?
Про СПЕДЯк підключитись ?Підключення до СЕД НКЦПФРЗаміна сертифікатів ЕЦП

Який Акредитований центр сертифікації ключів обрати для отримання послуг електронного цифрового підпису ?

Серед перелічених Акредитованих центрів сертифікації ключів, які підтримуються Системою правового електронного документообігу (СПЕД), ми рекомендуємо звернути увагу на Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України (АЦСК ІДД ДФСУ), тому що:

  • послуги електронного цифрового підпису надаються АЦСК ІДД ДФСУ безкоштовно;
  • строк дії особистого ключа, який надається АЦСК ІДД ДФСУ, становить 2 (два) роки;
  • отримати електронний цифровий підпис можна в будь-якому з відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФСУ, які, як правило, знаходяться в приміщенні місцевого органу Державної фіскальної служби України;
  • електронний цифровий підпис, який надається АЦСК ІДД ДФСУ можна використовувати в інших цілях, наприклад, для подання звітності до ДФСУ.

Крім цього, наразі в СПЕД можливе використання ключів АЦСК "Україна" (ключі, які використовуються в програмі M.E.Doc) після їх конвертації.

Який порядок отримання СПЕД та підключення до системи електронного документообігу НКЦПФР (СЕД НКЦПФР) ?

Порядок отримання СПЕД та підключення до СЕД НКЦПФР на прикладі використання послуг електронного цифрового підпису АЦСК ІДД ДФСУ (принципіальної різниці при використанні ключів інших АЦСК немає):

  • Спочатку потрібно перевірити, чи не має емітент чинного електронного цифрового підпису АЦСК ІДД ДФСУ. Перевірка здійснюється за посиланням http://acskidd.gov.ua/certificates-search. Для подання інформації у вигляді електронних документів до НКЦПФР потрібні два підписи: електронний цифровий підпис керівника та електронна цифрова печатка.
  • Якщо чинних електронних цифрових підписів емітент не має, потрібно їх отримати у порядку, визначеному АЦСК ІДД ДФСУ.
  • Після отримання ключів, потрібно направити нам он-лайн заявку.
  • Після отримання заявки, ми перевіряємо наявність чинних посилених сертифікатів відкритих ключів та, у випадку їх відсутності, координуємо емітента щодо їх отримання.
  • Примірник СПЕД та інструкції з встановлення, налаштування та відправлення інформації можна отримати за посиланнями нижче. Рахунок на оплату послуг з технічного супроводження формується автоматично в системі он-лайн заявки.
  • Після отримання оплати, ми направляємо до НКЦПФР запит на підключення емітента до СЕД НКЦПФР.
  • З моменту отримання емітентом підтвердження факту підключення емітента до СЕД НКЦПФР, інформація емітента може направлятись до НКЦПФР.
  • Ми надаємо технічну підтримку при встановленні, налаштуванні та використанні СПЕД протягом року з моменту отримання оплати.
    Кількість відправлень інформації емітентом не обмежується.
  • При зміні керівника та/або найменування емітента, а також в інших випадках, коли змінюється один або два електронні цифрові підписи, виникає необхідність в зміні чинних посилених сертифікатів відкритих ключів в СЕД НКЦПФР. Така заміна здійснюється безкоштовно в рамках програми технічної підтримки.

Інструкції

Встановлення та налаштування СПЕД

Заміна сертифікатів електронних цифрових підписів

Подання інформації до НКЦПФР

© 2011-2018 ТОВ "Емкон". Всі права захищено. Розроблено ТОВ "Емкон".