Увійти / Зареєструватись   
Забули пароль?
  
 

02.05.2025 НКЦПФР схвалила проєкт рішення «Про внесення змін до Положення про порядок здійснення емісії акцій, реєстрації та скасування реєстрації випуску акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.11.2023 року № 1308»

02.05.2025 НКЦПФР схвалила Рекомендації щодо якості розкриття інформації у звіті про корпоративне управління

06.03.2025 НКЦПФР прийняла рішення щодо строків розкриття регульованої інформації емітентами цінних паперів, особами, які надають забезпечення за такими цінними паперами та радниками з корпоративних прав під час дії воєнного стану в Україні

26.02.2025 Компанія «Емкон» запрошує взяти участь у майстер-класі «Застосування програмного забезпечення Емкон:Звіт для підготовки річного звіту», який відбудеться онлайн 10 березня 2025 року

24.02.2025 НКЦПФР схвалила Роз’яснення щодо застосування окремих положень статті 109 Закону України «Про акціонерні товариства» стосовно перевірки службою внутрішнього аудиту (внутрішнім аудитором) фінансово-господарської діяльності акціонерного товариства

Всі новини Підписатись

 
СПЕД - Встановлення та налаштування
Про СПЕДВстановленняЗаміна сертифікатівПодання інформаціїАЦСК "Україна"

Встановлення та налаштування СПЕД версії 2.0.6.5


Увага! Якщо в процесі встановлення, налаштування або використання СПЕД у Вас виникли труднощі або запитання, але Ви не можете додзвонитися до служби технічної підтримки, просимо направляти свої запитання електронною поштою на адресу sped@emcon.com.ua.


Встановлення СПЕД

1. Завантажити за посиланням https://soft.emcon.ua/files/sped/SPED.2.0.6.5.new.rar архив та розпакувати його.

2. Встановити серверну частину СПЕД (SPEDServerSetup.exe) та клієнтську частину СПЕД (SPEDClientSetup.exe).

3. За необхідності, встановити Microsoft .Net Framework 4.0 (dotNetFx40_Full_x86_x64.exe).

Підготовка до запуску СПЕД

Для виконання наступних дій можуть знадобитися права Адміністратора на комп'ютері

4. Встановити програму Користувач АЦСК ІДД ДФС (EUInstall.exe, в подальшому Користувач АЦСК ІДД ДФС все одно, рано чи пізно, стане в нагоді). В процесі встановлення вказати каталог сертифікатів, як C:\CrtStore.


5. Перейти до розділу Панель управління – Адміністрування - Служби. Знайти служби SLEW Server online, SLEW Transport FTP та перевірити їх статус. Служби бути запущені с «Типом запуску» – «Автоматично».

Якщо сервіс SLEW Server online не запустився та не запускається вручну, потрібно встановити Microsoft .Net Framework 4.0 (dotNetFx40_Full_x86_x64.exe, див. п.3).

Після встановлення Microsoft .Net Framework 4.0, запустити сервіси SLEW Server online та SLEW Transport FTP.

Запуск та налаштування СПЕД

1. Запустити програму Налаштування серверного застосування з меню Пуск–Програми–СПЕД–Серверне застосування.

За замовчанням в налаштуваннях встановлений Криптографічний провайдер АЦСК ІДД ДФС (ДПА).

Потрібно вибрати оптичний диск або з'ємний диск в залежності від того, який тип носія з закритим ключем (key-6.dat) буде використовуватись – компакт-диск чи флешка відповідно.

Стан сервису повинен вказувати працює.

Нажати Прийняти, програма запропонує перезавантажити сервіс – погодитися з цим.

Адресу серверу та порт змінювати не потрібно!

Криптографічний провайдер ДПА повинен бути встановлений в тому числі і для ключів АЦСК Masterkey, Органів юстиції та Ключові системи. Для АЦСК НДУ вказується криптографічний провайдер Вега CSP



2. Запустити програму Налаштування для роботи из FTP-сервером з меню Пуск–Программи–СПЕД-Серверне застосування.

Вказати Користувача и Пароль з doc-файла з листа, отриманого від НКЦПФР.

Якщо в одній програмі СПЕД буде підключено декілька емітентів, то при зміні емітента потрібно змінювати Користувача та Пароль на отримані від НКЦПФР для відповідного емітента.

Інші налаштування не змінювати!

Нажати кнопку Перевірка налаштувань. Якщо з'явиться повідомлення Зв’язок з файловим сервером встановлено. Дані коректні, то потрібно нажати кнопку Прийняти та погодитись з перезавантаженням сервісу.

Якщо з'явиться інше повідомлення, то, в залежності від його тексту, потрібно перевірити відповідні налаштування.

Набійльш розповсюджені помилки:

1) Неправильно зазначені Користувач та/або Пароль

2) Відсутній зв'язок з сервером sped.nssmc.gov.ua через порт 9001. Необхідно перевірити налаштування антивірусів, брендмауера, файервола на предмет закритого порта 9001.

Якщо вирішити проблему самостійно не вдається, будь ласка, зверниться до технічної підтримки або електронною поштою на адресу sped@emcon.com.ua.

3. Завантажити з відповідного відкритого каталогу сертифікати електронного цифрового підпису особи, яка підписуватиме інформацію в СПЕД, та печатки емітента та зберегти їх в папці c:\CrtStore. Причому, якщо для електронного цифрового підпису зазначається два сертифікати, потрібно завантажити обидва.

Адреси відкритих каталогів сертифікатів Акредитованих центрів сертифікації ключів:


4. Запустити Клиєнтське застосування.

Доти поки в СПЕД не додана перша Організація (Організатор), Клиєнтське застосування буде запускатися без запиту ПІН-коду (паролю ключа).

Після додавання першої Організації, увійти до СПЕД буде можливо лише за допомогою електронного цифрового підпису користувача (особи, яка підписуватиме інформацію в СПЕД).

Додати Організатора.

Увага! Сертифікати, що використовуються при додаванні Організації (емітента), мають відповідати тим, що були передані до НКЦПФР для підключення до СЕД НКЦПФР. Якщо з моменту підключення до СЕД НКЦПФР були замінені електронні цифрові підписи, потрібно здійснити заміну сертифікатів в СЕД НКЦПФР.

Також звертаємо увагу на те, що для відправлення інформації до НКЦПФР потрібні саме сертифікати цифрових підписів. Такі сертифікати, як правило, мають назву «ххххххххххххххх_1.cer» або «ххххххххххххх.cer». Файли «ххххххххххххххх_2.cer» або «хххххххххххххКЕР.cer» завантажувати в СПЕД не потрібно!

Перевірити сертифікат можна також відкривши його та переглянувши параметр Использование ключа на вкладці Состав (має бути зазначено Цифровая подпись, ...).

Після виклику форми «Організація: Додавання» необхідно вибрати сертифікат електронної цифрової печатки та погодитися з заповненням даних з сертифікату.

Змінити найменування емітента (якщо потрібно), вказати в полі Ідентифікатор код за ЄДРПОУ емітента. Більше нічого не змінювати! Не потрібно додавати сертифікат для шифрування!

Додати користувача (співробітник). Необхідно вибрати сертифікат електронного цифрового підпису особи, яка підписуватиме інформацію в СПЕД, та погодитися з заповненням даних з сертифікату. Зазначити роль Керівник. Налаштування ролі не змінювати!

5. Після додавання Організатора Клиентське застосування закриється автоматично. Далі Клиентське застосування буде запускатися за допомогою електронного цифрового підпису особи, яка підписуватиме інформацію в СПЕД. При запуску, у вікні запиту ПІН-коду, потрібно обрати носій та вказати ПІН-код (пароль ключа).

6. Для додавання емітентів (організацій) до СПЕД потрібно запустити Клиентське застосування за допомогою електронного цифрового підпису будь-якої особи, яка підписуватиме інформацію в СПЕД, емітента, який вже доданий в СПЕД, та додати Організацію за аналогією з п. 4 та 5.

© 2011-2025 ТОВ "Емкон". Всі права захищено. Розроблено ТОВ "Емкон".